رستوران زغال چی و کافه لی وان، تجربه همه طعم های خوشمزه در یک مکان

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، کافه لی وان (LeeOne) یکی از کافه های زیبا با خوردنی های خوشمزه و محیطی مجذوب کننده و دوست داشتنی در محدوده خیابان شهرآرا است که با حضور در آن قطعا لحظاتی خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد. با دومین گزارش کافه گردی خبرنگاران در این هفته همراه باشید.

رستوران زغال چی و کافه لی وان، تجربه همه طعم های خوشمزه در یک مکان

معرفی

کافه لی وان که نام آن بسیار جالب و هوشمندانه از روی واژه (LeeOne) انتخاب شده است، یک کافه زیبا است که طبق گفته مدیر خوش برخورد آن، قرار است کم کم تبدیل به یک مینی فودکورت گردد. این مجموعه شامل یک کافه، یک رستوران فست فود (رستوران زغال چی) که هم اکنون هم فعال است، و یک رستوران با غذاهای سنتی که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، می گردد. برخورد کارکنان این مجموعه بسیار بسیار گرم و صمیمی است و برای تهیه مواد اولیه غذاها و تزیین و کیفیت آن ها سلیقه و وسواس بسیار زیادی به خرج داده می گردد. توصیه می کنیم چای دمی این کافه که با باقلوای تبریزی تازه و خوشمزه، نبات و قند و گل محمدی به شما سرو می گردد را از دست ندهید. در ادامه با تصاویر اختصاصی وبلاگ چراغ روشن از کافه لی وان همراه باشید تا با محیط زیبای آن بیشتر آشنا شویم.

چای دمی کافه لی وان و باقلوای تبریزی تازه و خوشمزه، نبات و قند و گل محمدی

کافه لی وان کجاست؟

کافه لی وان در خیابان شهرآرا، پایین تر از اداره گذرنامه، نبش کوچه هفتم (اکبرزاده) واقع شده است.

موقعیت کافه لی وان روی نقشه

چی بخوریم؟

در کافه لی وان انواع نوشیدنی گرم و سرد ارائه می گردد که کیفیت بالایی دارند و البته در ظروف یک بار مصرف بسیار باکیفیت به مشتریان ارائه می شوند. در فست فود زغال چی هم همین منوال وجود دارد و غذاهایی بسیار باکیفیت به شما ارائه می گردد. در ادامه می توانید منو و فهرست قیمت کافه لی وان و رستوران زغال چی را مشاهده کنید.

امکانات

در مجموعه رستوران زغال چی و کافه لی وان امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، جای پارک، صبحانه، غذای بیرون بر، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی وجود دارد. کافه لی وان از ساعت 9 صبح تا 23 فعالیت می نماید و رستوران زغال چی هم از ساعت 11 تا 16 و سپس از 18 تا 23 به ارائه خدمات می پردازد. این کافه در رده قیمتی میان رده واقع شده است.

جمع بندی

ما حضور در این کافه و رستوران را به توجه به خوردنی های باکیفیت، دکوراسیون و محیط بسیار مجذوب کننده، برخورد بسیار خوب کارکنان و مدیر مجموعه به شدت به شما توصیه می کنیم. این کافه و رستوران بعلاوه محلی مناسب برای دیدار های دسته جمعی شما است. اگر شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید، می توانید نام و محدوده آن را با وبلاگ چراغ روشن و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "رستوران زغال چی و کافه لی وان، تجربه همه طعم های خوشمزه در یک مکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران زغال چی و کافه لی وان، تجربه همه طعم های خوشمزه در یک مکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید