راهنمای استایل تابستانی با رنگ سفید؛ خنک، مجذوب کننده و ترندی

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، رنگ سفید از دیرباز همواره نماد پاکی، پاکیزگی، صلح و انرژی مثبت بوده است؛ رنگی معجزه آسا از مجموعه رنگ های خنثی که می تواند به سادگی با هر رنگی که شما بخواهید، از طیف رنگ ­های گرم و سرد مطابق با سلیقه­ تان، ست گردد. رنگ سفید به علت بیشترین مقدار بازتاب نور یکی از برترین رنگ ها برای استفاده در رنگ تابستان است. استایل هایی که در آن رنگ سفید غالب است برای تابستان مجذوب کننده تر و خنک تر هستند. اما چه ترکیب رنگ هایی برای داشتن یک استایل تابستانی مجذوب کننده با رنگ سفید مناسب اند؟ در این مطلب علاوه بر آنالیز انواع رنگ سفید و برترین ترکیب های رنگی با رنگ سفید برای تابستان چندین ایده کاربردی و مفید هم برای داشتن یک استایل مجذوب کننده تابستانه با رنگ سفید را برایتان ارائه نموده ایم؛ با ما همراه باشید.

راهنمای استایل تابستانی با رنگ سفید؛ خنک، مجذوب کننده و ترندی

انواع رنگ سفید

سفیدترین نوع رنگ سفید که سفید خالص یا درخشان نامیده می گردد، خنثی ترین نوع این رنگ است؛ تناژ های مختلف رنگ سفید از ترکیب رنگ سفید خالص با میزان کمی از رنگ های دیگر به دست می آید. به عنوان مثال سفید طبیعی یا سفید الماسی درخششی یک درجه کمتر از رنگ سفید دارد. سفید استخوانی کمی گرم تر از رنگ سفید است و از ترکیب رنگ سفید خالص با رنگ کرم به دست می آید. اگر همین طیف سفید استخوانی را اگر با کمی رنگ صورتی ترکیب کنید رنگ سفید عاجی به دست می آید و اگر دوز کرم را در سفید استخوانی بیشتر کنید سفید شیری حاصل می گردد.

سفید یخی، تناژی از سفید که حس سرما را منتقل می نماید و کمی رنگ آبی و طوسی در آن دیده می گردد و سفید بژ از ترکیب رنگ سفید با میزان کمی رنگ بژ پدید می آید. برای این که بتوانید استایل های متنوعی با رنگ سفید داشته باشید بهتر است انواع رنگ سفید را بشناسید. در بخش بعدی مطلب در مورد ترکیب طیف های مختلف رنگ سفید با یکدیگر در استایل مونوکروم سفید که یکی از برترین استایل ها برای فصل تابستان است شرح خواهیم داد.

7 ترکیب رنگی مجذوب نماینده و ترند با رنگ سفید برای تابستان

مهمترین ویژگی رنگ سفید این است که با تمامی رنگ ها به خوبی ترکیب می گردد. به عنوان در واقع هر زمانی که نمی دانستید با مانتوی گلبهی یا پیراهن سبز اطلسی تان چه رنگی بهتر ست می گردد، رنگ سفید راحت ترین گزینه ای است که در اختیار دارید. اما بعضی از ترکیب های رنگی با سفید هم بسیار شیک تر و مجذوب نماینده تر هستند و هم برای حال و هوای فصل تابستان مناسب ترند. بعضی از این ترکیب های رنگی را با هم مرور می کنیم.

استایل تابستانی با رنگ سفید و زرد

این ترکیب رنگ که بسیار شاد و پرطراوت است به طور خاص یکی از مجذوب نماینده ترین ترکیب های رنگی برای روزهای گرم تابستان است. رنگ زرد که یادآور پرتوهای خورشید در کنار رنگ سفید به زیبایی می درخشد و مجذوب نمایندهیت گل های زیبای بابونه را در خاطر زنده می نماید. این ترکیب رنگی شیک از جمله ترندهای تابستان 2023 هم محسوب می گردد. برترین ترکیب رنگی برای اکسسوری ها در این استایل رنگ های زرد، سفید و گروه رنگی قهوه ای و کرم است.

ست رنگ سفید و طلایی

این ترکیب رنگی به خصوص برای خانم ها بسیار شیک و کلاسیک است. اگر یه تاپ، کیف یا کفش طلایی دارید و نمی دانید با چه رنگی آن را بپوشید استایل سفید و طلایی را انتخاب کنید. حتی اکسسوری های طلایی هم با استایل سفید بسیار زیباتر می شوند.

ست رنگ سفید و مشکی

یکی از ساده ترین ترکیب های رنگی برای ست کردن در استایل های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است؛ ترکیبی هماهنگ با تضادی دوست داشتنی که می تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم نواز باشد. اگر به مراسم خاصی دعوتید و نمی دانید چه بپوشید، یکی از ساده ترین انتخاب های برایتان استایل سیاه و سفید است. در این استایل برترین ترکیب رنگی اکسسوری ها برایتان رنگ های خنثی، طلایی و نقره ای خواهد بود.

استایل با رنگ سفید و رنگ های پاستلی

سال هاست که رنگ های پاستلی جزو ترند ترین رنگ های مورد استفاده در بهار و تابستان محسوب می شوند. اگر در چرخه رنگ به رنگ هایی مانند صورتی، زرد، سبز، آبی و…کمی رنگ سفید اضافه کنیم، پاستلی ها به دست می آیند. سبز نعنایی، آبی آسمانی، بنفش یاسی روشن، صورتی روشن، زرد لیمویی، هلویی، موزی و… رنگ هایی هستند که به عنوان رنگ های پاستلی شناخته می شوند. ترکیب رنگ های پاستلی با انواع تناژهای سفید حس آرامش و خنکی را القا می نماید و برای فصل تابستان فوق العاده است. برای اکسسوری ها در این استایل برترین انتخاب ها اکسسوری هایی به رنگ پاستلی و یا سفید خواهد بود.

ترکیب رنگ سفید و رنگ های نود

رنگ نود (Nude) که در زبان انگلیسی به معنای لخت و برهنه است، شامل تمامی تناژهای رنگ پوست می گردد؛ از گلبهی کم رنگ تا رنگ بژ و برنزه در مجموعه این رنگ قرار می گیرند. رنگ نود در چند سال اخیر به چرخه مد وارد شده و برای چندین سال متوالی ترند بوده است. معروف ترین و پرکاربردترین رنگ های نود در دنیای مد این رنگ ها هستند: کرمی، گندمی، شیری، بژ، کاراملی، قهوه ای، صورتی خیلی روشن و…

رنگ های خنثی مانند سفید به خوبی در استایل نود ترکیب می شوند و ترکیب های بی نظیر و بسیار ملایم و شیکی را پدید می آورند که برای تابستان فوق العاده اند. برای انتخاب اکسسوری در این استایل به سراغ رنگ های نود، سفید و گروه رنگی کرم و قهوه ای بروید.

استایل با رنگ سفید و طوسی روشن

ترکیب دو رنگ خنثی سفید و طوسی روشن با همدیگر ترکیبی خنک و البته بسیار شیک را پدید می آورد که برای فصل تابستان بسیار مناسب است. برای انتخاب اکسسوری در این استایل به سراغ طیف های مختلف سفید و دیگر رنگ های خنثی بروید. در این استایل هم زیورآلات نقره ای عالی خواهند بود.

استایل مونوکروم با طیف های مختلف رنگ سفید

استایل مونوکروم سفید یکی از کلاسیک ترین و شیک ترین استایل ها برای فصل تابستان است. در این استایل می توانید تمامی آیتم هایتان را به رنگ سفید انتخاب کنید؛ البته اگر می خواهید استایل تان خیلی هم مینیمال و کلاسیک نباشد و تنوع بیشتری داشته باشید آیتم هایی با طیف های مختلف رنگ سفید را با یکدیگر ترکیب کنید و از این هماهنگی بی نظیر و لطافت بی مانند طیف های سفید در کنار یکدیگر لذت ببرید.

سفید طبیعی، سفید استخوانی، سفید عاجی، سفید یخی، سفید شیری و سفید بژ شناخته شده ترین طیف های رنگ سفید هستند که در کنار یکدیگر یک استایل مونوکروم شیک و بی نظیر برایتان می سازند.

استفاده از اکسسوری ها در استایل با رنگ سفید

یکی از ویژگی های رنگ سفید این است که رنگ های دیگر در کنارش می درخشند و شما هر رنگ اکسسوری را که بخواهید می توانید با رنگ سفید ست کنید اما با این حال به ترکیب رنگی انتخابی تان هم دقت کنید. به طور کلی در استایل هایی که رنگ سفید آن غالب است راحت ترین انتخاب به عنوان اکسسوری همان رنگ سفید است. زیورآلات نقره ای، طلایی و رزگلد هم به زیبایی در استایل هایی که سفید رنگ غالب آن است بیشتر می درخشند.

ست کردن شلوار سفید در استایل تابستانی

پوشیدن شلوار سفید ممکن است برای عده ای افراد کمی سخت باشد اما این آیتم ها یکی از برترین آیتم های تابستانه هستند به خصوص شلوارهای پارچه ای سفید که از الیاف نخی و یا لینن تهیه شده اند. این شلوارها را می توانید در استایل تابستانی با پیراهن ها، شومیزها یا تی شرت های خنک تابستانی به همراه انواع صندل، کفش های پارچه ای و یا اسنیکرها ست کنید و استایل های کاربردی و خنک تابستانه برای خودتان بسازید. علاوه بر شلوارهای پارچه ای، شلوارهای جین سفید هم می توانند در فصل تابستان هم برای خانم ها و هم برای آقایان انتخاب خوبی باشند.

کت سفید یک انتخاب مجذوب نماینده استایل تابستانه

یکی دیگر از آیتم های مجذوب نمایندهی که به شما یاری می نماید استایل هایی شیک با رنگ سفید داشته باشید کت های سفید هستند. برای آقایان کت های سفید تک و یا کت و شلوارهای سفید در استایل رسمی، نیمه رسمی و یا اسمارت کژوال انتخاب خوبی محسوب می شوند. برای انتخاب پیراهن یا شلوار هم می توانید از ترکیب رنگ های پیشنهادی در این مطلب بهره ببرید. البته اگر پوشیدن یک کت و شلوار به رنگ سفید خالص برایتان کمی سخت است به سراغ طیف های دیگر سفید بروید مانند سفید بژ و یا سفید استخوانی.

برای خانم ها پوشیدن یک دست کت و دامن سفید به همراه اکسسوری های متناسب می تواند برای میهمانی های رسمی بسیار شیک باشد. تی شرت ها و تاپ های طرح دار به خصوص راه راه در زیر کت سفید زنانه هم می توانند ترکیب هایی بسیار چشم نواز و شیک ایجاد نمایند.

شومیز سفید زنانه؛ یک انتخاب خوب برای فصل تابستان

شومیز سفید زنانه یکی از کاربردی ترین و راحت ترین آیتم ها برای استفاده از فصل تابستان است. ترکیب شومیز سفید و انواع دامن در انواع استایل ها از کژوال گرفته تا رسمی و بعلاوه ترکیب شومیز سفید و شلوار جین از جمله متداول ترین استایل ها با شومیز سفید هستند. اگر شومیزتان نازک نیست می توانید آن در استایل خیابان را به تنهایی همراه شلوارهای پارچه ای، کتان و یا جین ست کنید و در غیر این صورت بهتر است یک تی شرت یا تاپ به رنگ روشن زیر شومیزتان بپوشید.

و در آخر چند نکته درباره استایل با رنگ سفید

  • به خاطر داشته باشید که مراقبت و نگهداری از لباس های سفید کمی از دیگر لباس ها سختتر است. در خیابان زمانی که یک استایل با رنگ غالب سفید دارید باید بیشتر از دیگر روزها دقت کنید که لباس هایتان به جایی مالیده نگردد و یا چیزی روی آن نریزد. زمانی هم که لباس هایتان را می شویید حتما دقت کنید که لباس ها جداگانه در ماشین لباسشویی انداخته شوند تا رنگ نگیرند.
  • زمانی که استایلی با رنگ غالب سفید را انتخاب می کنید در انتخاب رنگ کیف و کفش آزادید اما به طور کلی باید ترکیب رنگی لباس هایتان را هم در نظر بگیرید. در این استایل با رنگ سفید انتخاب کیف و کفش سفید راحت ترین گزینه خواهد بود.
  • آیتم های طرح دار همراه با رنگ سفید جلوه مجذوب نماینده تر و بیشتری خواهند داشت. اگر می خواهید استایل تان از حالت ساده و مینیمال در بیاید و کمی خاص تر گردد آیتم های طرح دار را همراه با رنگ سفید ست کنید. به عنوان مثال یک پیراهن سفید خالدار و یا یک شومیز گلدار صورتی و سفید همراه با دیگر آیتم های سفید می تواند بسیار مجذوب نماینده باشد.

منابع: mensflair, lovetoknow, apetogentleman, daniellegervino

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای استایل تابستانی با رنگ سفید؛ خنک، مجذوب کننده و ترندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای استایل تابستانی با رنگ سفید؛ خنک، مجذوب کننده و ترندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید