تمام دروس عملی دانشجویان خوارزمی در دوران کرونا برگزار شده است خبرنگاران

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: خوشبختانه ما هیچ درس عملی نداریم که انجام نشده باشد به طوری که اکنون به جرات می توانیم بگوییم حداکثر تمهیدات را انجام داده ایم تا دروس عملی با وقفه روبرو نشود.

تمام دروس عملی دانشجویان خوارزمی در دوران کرونا برگزار شده است خبرنگاران

محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ چراغ روشن، گفت: خوشبختانه ما هیچ درس عملی نداریم که انجام نشده باشد زیرا بعضی از آن ها را که امکان برگزاری الکترونیکی داشتند را به صورت مجازی برگزار کردیم. بخش دیگر این دروس را که امکان برگزاری آن ها به صورت مجازی وجود نداشت به صورت حضوری برگزار کردیم. به طوری که اکنون به جرات می توانیم بگوییم حداکثر تمهیدات را انجام داده ایم تا دروس عملی با وقفه روبرو نشود. منتهی سعی نموده ایم تا از حداکثر ظرفیت مجازی نیز نهایت استفاده نموده باشم.

عبداللهی ادامه داد: سعی داریم با توجه به موانع جدی که برای حضور دانشجویان در دانشگاه وجود دارد، شرایط حداقل حضور ضروری دانشجویان را در دانشگاه داشته باشیم. همچنین برای دانشجویانی که در نتیجه شرایط کرونا و عوارض آن با مسائل روبه رو بوده اند، حداکثر تمهیدات لازم را ایجاد نموده ایم؛ که از جمله آن ها می توانیم به حذف ترم بدون احتساب در سنوات، تمدید مهلت دفاع خاتمه نامه ها، معرفی به استاد بیش از دو درس اشاره کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمام دروس عملی دانشجویان خوارزمی در دوران کرونا برگزار شده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام دروس عملی دانشجویان خوارزمی در دوران کرونا برگزار شده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید