برترین هتل های ایروان ، مرکز صورتی ارمنستان

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، ارمنستان یکی از قدیمی ترین کشورهای دنیا است و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. در نتیجه، انبوهی از گردشگران از سراسر دنیا به ارمنستان سفر می نمایند تا شاهد عجایب تاریخی این کشور در کنار تحولات تازه و مدرن آن باشند. به علت جغرافیای کوچک ارمنستان، بیشتر گردشگرانی که به این کشور سفر می نمایند در ایروان اقامت می نمایند و از این شهر به سفرهای کوتاه در شهرها و نواحی اطراف آن می روند. در ادامه برای اقامت راحت تر شما عزیزان در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران با برترین هتل های ایروان آشنا شوید.

برترین هتل های ایروان ، مرکز صورتی ارمنستان

بهترن هتل های ایروان ارمنستان را بشناسید!

ایروان هتل های زیادی دارد. اگر قصد سفر تفریحی به ارمنستان دارید و می خواهید خودتان صفر تا صد برنامه سفر خود را بچینید، باید با هتل های این شهر آشنایی داشته باشید. تنوع هتل ها و هاستل ها در این شهر بالا بوده و تقریبا برای هر سلیقه ای، هتل پیدا خواهید کرد. از برترین هتل های 4 ستاره ایروان و هتل های لوکس 5 ستاره گرفته تا اجاره سوئیت مقرون به صرفه قیمت در ارمنستان گزینه های زیادی پیش روی شما است.

1- هتل رادیسون بلو ارمنستان | Radisson Blu Hotel

ایروان مرکز ارمنستان هتل های زیادی دارد، اما هرکجای شهر از کسی نام هتل رادیسون بلو را بپرسید، می شناسد. رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره ایروان و از خوش نام ترین هتل های شهر است. هتلی با 142 اتاق که منظره زیبایی به کوه های آرارات دارد. پارک پیروزی در فاصله ای نزدیک با هتل قرار داشته و اگر اهل پیاده روی در شب باشید، می توانید شب ها پیاده به سمت پارک بروید.

آدرس: 2, 2 Azatutyan Ave, Yerevan 0037, Armenia

2- هتل رزیدنس نورت اونیو | Residence North Avenue

هتل رزیدنس نورت اونیو از برترین هتل های 4 ستاره ایروان است و از اپرا و تئاتر باله 10 دقیقه فاصله دارد. هتل رزیدنس نورت اونیو که یکی از برترین هتل های ایروان محسوب می گردد، اقامتگاهی با یک باغ، وای فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، و خدمات اتاق است. بعلاوه این هتل یک رستوران دارد.

سیستم تهویه هوا، یک اتاق خواب جدا، یک حمام با سشوار و یک اتاق نشیمن از دیگر امکانات هتل رزیدنس اونیو هستند. بعلاوه اتاق های هتل رزیدنس یک ناهارخوری و یک آشپزخانه با یخچال و اجاق گاز نیز دارند. این هتل یک زمین بازی دارد و می توانید از پیاده روی و اسکی در نزدیکی هتل رزیدنس لذت ببرید، در این هتل محلی برای کرایه وسایل اسکی و بعلاوه نگهداری وسایل اسکی وجود دارد.

از جاهای دیدنی ارمنستان در نزدیکی هتل رزیدنس می توان به میدان جمهوری، موزه تاریخ ارمنستان و کلیسای سنت گریگوری اشاره نمود. نزدیکی هتل رزیدنس به جاذبه های گردشگری ایروان باعث شده تا این هتل در میان مسافران بسیار محبوب باشد. بعلاوه این هتل یکی از برترین موقعیت های مکانی را در ایروان دارد. قیمت هتل رزیدنس با توجه به خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب بوده و به همین علت در میان هتل های ایروان محبوبیت بالایی دارد. از دیگر امکانات هتل رزیدنس می توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا، اتاق خانوادگی و سالن ورزشی اشاره نمود.

آدرس: 10/1 North Avenue, 0015 Yerevan, Armenia

3- هتل گرند ایروان ارمنستان | Grand Hotel Yerevan

یکی دیگر از برترین هتل های ایروان ارمنستان که در رده هتل های 5 ستاره شهر قرار گرفته است. گرند هتل ایروان یکی از برترین هتل های ایروان از نظر مردم است و انعکاس نظرات مثبت مردم را می توان در سایت تریپ ادوایزر مشاهده کرد. هتلی لوکس و مجلل که دسترسی مناسبی به میدان مرکز شهر و مراکز خرید ایروان دارد.

هتل گرند ایروان مجهز به سالن ورزشی، استخر، خدمات لاندری، رستوران و صرافی است. تمامی کارمندان هتل به چند زبان (انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی) مسلط هستند. اگر ترجیح می دهید تا در یک هتل لوکس اقامت کنید، گرند هتل پیشنهاد خوبی است.

آدرس: Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia

4- RIS Dalma Collection Yerevan از برترین هتل های ایروان

هتل آر آی اس دالما کالکشن یکی دیگر از برترین هتل های 4 ستاره ایروان که فاصله آن از میدان جمهوری ارمنستان 1.2 کیلومتر است. از ویژگی های این هتل می توان به تراس و نمایی زیبا از افق که در اختیار مسافران قرار می دهد، اشاره نمود.

این هتل آپارتمان لوکس در نزدیکی مرکز خرید دالما قرار گرفته است و بعلاوه در نزدیکی موزه یادبود ارامنه و ایستگاه اتوبوس مرکزی واقع شده است. هتل آر آی اس دالما کالکشن یکی از برترین هتل های ایروان ارمنستان است که امکاناتی مانند میز پذیرش 24 ساعته، خدمات دربانی و خرید بلیط برای مهمانان را در اختیار آن ها قرار می دهد.

طراحی داخلی اتاق های این هتل مطابق با آخرین مد روز است. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه، یک نهارخوری و یک حمام و دستشویی اختصاصی همراه با سشوار هستند. بعلاوه اینترنت وای فای رایگان در این هتل در دسترس است.

بعضی از اتاق های هتل دالما کالکشن یک تراس و بالکن دارند که مهمانان می توانند از روی آن ها تمام شهر، کوه آرارات، کوه آراگاتس، کوه آرا، کوه هاتیس و دریاچه ایروان را ببینند. اپرا و خانه باله ارمنستان 1.4 کیلومتر از این هتل فاصله دارند و فاصله موزه تاریخ ارمنستان از آن 1.2 کیلومتر است. موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا زوج های جوان به رزرو آن علاقمند شوند؛ به طوری که امتیاز 8.7 را به این هتل داده اند.

از دیگر امکانات هتل آی آر اس می توان به اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع و اجازه ورود حیوانات اشاره نمود.

آدرس:1/3 Tsitsernakaberd Highway, 0082 Yerevan, Armenia

5- هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر | Welcome City Center Apartments

هتل ولکام سیتی سنتر از برترین هتل های 4 ستاره ایروان است که 5 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. این هتل که یکی از برترین هتل های ایروان محسوب می گردد، مجهز به دستگاه تهویه هوا و وای فای رایگان است.

هر یک از اتاق های این هتل مجهز به آشپزخانه با یک مایکروویو، یک اتاق نشیمن با کاناپه، یک تلویزیون صفحه تخت، یک ماشین لباس شویی و یک حمام اختصاصی با سشوار هستند. از مکان های دیدنی ایروان در نزدیکی هتل ولکام سیتی سنتر می توان به اپرای ارمنستان و تئاتر باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی اشاره نمود.

این هتل یکی از برترین موقعیت های مکانی را در ایروان دارد، بسیار محبوب مسافران است و توانسته امتیاز 9.8 را از نظر موقعیت مکانی کسب کند. بعلاوه هتل ولکام سیتی سنتر بسیار در میان زوج های جوان محبوبیت دارد و توانسته امتیاز 9.9 را در میان آن ها به دست آورد. قیمت هتل آپارتمان سیتی سنتر نیز با توجه به خدماتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است. از دیگر امکانات هتل ولکام سیتی سنتر می توان به ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی و اتاق های سیگار ممنوع اشاره نمود.

امتیاز: 9.4

آدرس: 17 Pavstos Buzand Street, ap. B5-3, 0010 Yerevan, Armenia

6- آنابلا بوتیک هتل ایروان | AnnaBella Boutique Hotel

یکی از برترین هتل های سه ستاره ایروان، هتل آنابلا بوتیک است که در ایروان واقع شده و فاصله آن تا اپرا و تئاتر باله ارمنستان 5.3 کیلومتر است. از امکانات هتل آنابلا می توان به یک باغ، اتاق سیگار ممنوع، وای فای رایگان و یک بار اشاره نمود.

فاصله این هتل از میدان جمهوری 5.8 کیلومتر، از دانشگاه دولتی ارمنستان 5 کیلومتر و از آبشار ایروان 5.6 کیلومتر است. هتل آنابلا بوتیک پذیرش 24 ساعته و بعلاوه انبار چمدان برای مهمانان هتل دارد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به میز، تلویزیون و یک حمام اختصاصی و یخچال اشاره نمود.

بعلاوه مهمانان هتل آنابلا بوتیک می توانند از صبحانه بوفه این هتل لذت ببرند. فاصله باغ وحش ایروان و موزه تاریخ ارمنستان از هتل آنابلا 5.8 کیلومتر است. هتل آنابلا بوتیک در میان زوج های جوان محبوب بوده و امتیاز 8.3 را به وسیله آن ها کسب نموده است. از دیگر امکانات هتل آنابلا بوتیک می توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی و اتاق های سیگار ممنوع اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: 17 Mamikoniants Street, 0014 Yerevan, Armenia

7- ریپابلیک اسکوئر بوتیک هتل ایروان | Republic Square Boutique Hotel

هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک هتلی 3 ستاره در ایروان است. از امکانات هتل ریپابلیک اسکوئر ایروان می توان به وای فای رایگان، ورود حیوانات مجاز و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره نمود. بعلاوه در این هتل یک رستوران وجود دارد که مهمانان می توانند از غذاهای آن لذت ببرند.

اتاق های هتل ریپابلیک اسکوئر عایق صدا و کف آن ها پارکت است، بعلاوه تمامی آن ها یک تلویزیون صفحه مسطح دارند و ملافه تخت ها کتانی است. این هتل پذیرش 24 ساعته دارد و بعلاوه برای راحتی مسافران خدمات بلیط، تور و یک دستگاه خودپرداز در دسترس آن ها قرار گرفته است.

دوچرخه سواری و پیاده روی در نواحی اطراف هتل ریپابلیک محبوب است، به همین علت این هتل اتاق های کرایه دوچرخه نیز دارد. البته در این هتل ماشین هم می توانید کرایه کنید. فاصله اپرا و تئاتر باله ارمنستان از این هتل 0.9 کیلومتر و از موزه نسل کشی ارامنه 1.93 کیلومتر است. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس نزدیک ترین فرودگاه به هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک محسوب می گردد که از این هتل 9.9 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ریپابلیک یکی از برترین موقعیت های مکانی را در ایروان دارد و از این لحاظ امتیاز 9.7 را در میان مهمانان کسب نموده است. بعلاوه زوج های جوان به این هتل 9.8 امتیاز را داده اند. بعلاوه این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می نماید، قیمت مناسبی دارد.

از دیگر امکانات هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک می توان به استخر، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، میز پذیرش 24 ساعته، تراس و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.3

آدرس: Zaqyan 5/3, 0002 Yerevan, Armenia

8- Aghababyans Hotel از برترین هتل های ایروان ارمنستان

هتل آقابابیان ایروان یکی از لوکس ترین هتل های ایروان است که 8 کیلومتر از میدان جمهوری ارمنستان فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا و یک بار است. بعلاوه این هتل یک رستوران، یک میز پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق و وای فای رایگان دارد. صبحانه هتل آقابابیان به صورت بوفه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فاصله اپرا و تئاتر ارمنستان از هتل آقابابیان 8 کیلومتر است. این هتل در میان زوج های جوان بسیار محبوب بوده و توانسته نمره 9.6 را کسب کند. بعلاوه با توجه به خدماتی که ارائه می نماید هزینه های آن بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات هتل آقابابیان می توان به استخر، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، اسپا، اتاق خانوادگی و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: Nazarbekyan 25/5, 0057 Yerevan, Armenia

اقامت در ایروان با رزرو برترین هتل های شهر!

برخلاف تصور عموم، ارمنستان جاذبه های دیدنی متنوعی دارد و سالانه مردم زیادی به این کشور سفر می نمایند. به همین علت است که در گوشه گوشه این کشور به ویژه در ایروان می توان هتل های زیادی پیدا کرد که با امکانات و قیمت های مختلف، خدمات ارائه می دهد. اگر قصد سفر به ایروان را دارید، بد نیست تا برترین هتل های ایروان را بشناسید و انتخاب خود را از میان این فهرست بردارید.

آیا تا به حال ایروان سفر نموده اید؟ شما کدام هتل را به خوانندگان ما پیشنهاد می کنید.

پاسخ به سوالات متداول درباره هتل های ایروان

برترین هتل های 5 ستاره ایروان کدام هتل ها هستند؟

هتل رادیسون بلو، مولتی گراند فارائون، هتل گرند ایروان و…

برترین هتل 3 ستاره ایروان را معرفی کنید؟

ایبیس ایروان سنتر برترین هتل 3 ستاره ایروان است که دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری دارد.

هزینه اقامت در هتل های ایروان چقدر است؟

هزینه اقامت در این شهر بستگی به هتل انتخابی شما و بعلاوه زمان سفرتان دارد. در ایروان تنوع هتل ها بالاست، از هتل های یک ستاره تا 5 ستاره که هزینه هرکدام فرق دارد.

منبع: فلای تودی

به "برترین هتل های ایروان ، مرکز صورتی ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های ایروان ، مرکز صورتی ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید