برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در استانبول ، معرفی نمونه ترین هتل ها

به گزارش وبلاگ چراغ روشن، استانبول از آن مدل شهرهایی است که خودش را با نیازهای مسافرانی که هر روزه در قالب تورهای استانبول راهی این شهر می شوند وفق داده است. هتل های لوکس، رستوران های خاص و تفریحات گران قیمت را در اختیار جهانگردان ویژه خود قرار داده و کافه ها و رستوران های محلی را که جوی شاد و سر زنده دارند را در اختیار مابقی جهانگردان گذاشته. به طور حتم اغلب جهانگردان خارجی استانبول چه به صورت شخصی به شهر سفر نمایند چه با تور استانبول از کشورشان راهی این شهر زیبا شده باشند، در پی هتل هایی هستند که فضایی خوب و قابل قبول داشته باشد و از نظر مالی به نفع جهانگرد تمام گردد. در اینجا به برترین هتل های سطح میانه استانبول اشاره خواهیم کرد.

برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در استانبول ، معرفی نمونه ترین هتل ها

Deniz Houses Hotel

این هتل خودمانی و راحت در منطقه ای قرار گرفته که می گردد بدون احتیاج به خودرو به تمام جاذبه های گردشگری شهر سرک کشید. اگر جزو مسافران خوش شانس هتل باشید پنجره های اتاق شما به سمت دریای مرمر باز خواهند شد. اگرچه فضای کلی اتاق ها در این هتل کوچک و صمیمی فوق العاده است و تمام امکانات اولیه رفاهی برای مسافران در نظر گرفته شده است. اگر اولین بار است به استانبول سفر می کنید و از خدمات تورهای استانبول در تعطیلات خود استفاده نکرده اید، می توانید از مسئول هتل بخواهید که در فرودگاه منتظر شما باشند و شما را از فرودگاه به هتل برساند. این شخص مسئول انجام فرایند خروج شما از فرودگاه نیز خواهد بود. این هتل کوچک تخفیفی را برای دانش جویان هم در نظر گرفته است. اگر در طول سال تحصیلی به استانبول سفر کنید تا 13 یورو تخفیف دانش جویی شامل شما خواهد شد.

هتل های مقرون به صرفه قیمت در استانبول : Efendi Apartment

اگر جزو آن دسته گردشگرانی هستید که ترجیح می دهند از سرویس هتل صرف نظر نمایند و خودشان مسئول تدارک احتیاجهایشان در طول سفر باشند این هتل آپارتمان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل در استانبول 2 شعبه دارد. شعبه اول اطراف بازار بزرگ واقع شده و شعبه بعدی حدودا صد متر از میدان سلطان فاصله دارد. هر طبقه از هتل با 3 اتاق خواب اصلی با تمام امکانات به مهمانان ارائه می گردد و آشپزخانه و سالن پذیرایی به صورت عمومی در اختیار مهمانان 3 قرار می گیرد. تمام اتاق ها به سیستم اینترنت Wi-Fi مجهز خواهند بود و امکانات آشپزی برای مسافران در نظر گرفته شده. اجاره در نظر گرفته شده برای اقامت طولانی مسافرین در حدود 29 یورو خواهد بود. اگر با تورهای استانبول به این شهر سفر می کنید توصیه می گردد که به صورت جمعی در این هتل آپارتمان سکونت داشته باشید. این جریان هم از نظر مالی به نفع شما خواهد بود و هم فضای خوب و شادی را کنار هم برایتان رقم خواهد زد.

Sultans Inn Hotel in Sultanahmet

این هتل با ارائه سرویس پذیرایی سنتی به سبک ترکی و فضا و جو صمیمی برترین نقطه برای سکونت شما در طول سفر خواهد بود. از این گذشته محل قرار گیری هتل به گونه ای است که می توانید به راحتی به جاذبه های گردشگری شهر دسترسی داشته باشید. اتاق های مجهز، سرویس صبحانه ترکی و مناظرفوق العاده در اتاق های ویژه این هتل برترین ها را به گردشگران ارائه می دهند. شما می توانید چشم انداز دریای مرمر و نقاط دیدنی شهر را از پنجره اتاق دیدن کنید و از آن لذت ببرید.

برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در استانبول : Naz Wooden House Inn

هتل ناز وودن در منطقه سنتی نشین شهر Byzantine واقع شده و با 8 اتاق مجهز به مهمانان خود سرویس می دهد. فصای کلی اتاق به کلی سنتی است و با استفاده از چوب های براق و خوش رنگ تزئین شده است. اتاق های ارائه شده در این هتل با ارائه آخرین تکنولوژی های روز در دسترس مهمانان قرار گرفته اند . و یکی از مقاصد خاص مسافرین در تورهای استانبول به شمار می آیند.

منبع: همگردی

به "برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در استانبول ، معرفی نمونه ترین هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مقرون به صرفه قیمت در استانبول ، معرفی نمونه ترین هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید